среда, 8 октября 2014 г.

Осінь...

Всім доброго дня!


Сьогодні я писатиму українською мовою, бо дуже хочу потрапити в дизайн команду Spellbinders. Одним із завдань було описати покроково роботу з будь-якою листівкою, і так як я раніше цього не зробила, роблю це сьогодні.


Але перед тим ще хотіла б похвалитися подаруночком, який отримала як переможець конкурсу №5 від Spellbinders. Ось такі ножі я отримала позавчора:


Вони мене надихнули на листівку, яку я покажу вам сьогодні. І ще хотіла подякувати команді Spellbinders за чудовий подарунок!

Ітак, починаємо. Для роботи нам знадобляться наступні матеріали:


- 2 види ножів Spellbinders (Fall Leaves, P5-001, Pesto Punch та Back to Basics Tags, S4-367) ;
- лист білого картону щільністю 250  гр/м2;
- лист ватману формату А4;
- лист кольорового паперу із сайту nashabumaga.com;
- залишки кольорового паперу різного кольору для листочків;
- двосторонній об'ємний і необ'ємний скотч;
- штампи від Studio g;
- голуба широка стрічка.

Якщо щось не згадала, обов'язково скажу проце в процесі.



Для початку беремо лист картону, щоб зробити заготовку. Для цього розрізаємо його вздовж навпіл, а потім згинаємо. Вийшла ось така заготовочка (вона не зовсім в фокусі, але уявлення ви вже маєте):


Розміри листівки - 10,5 х 14,8. Після цього з кольорового картону вирізаємо клаптик 9,5 х 13,5.



Внизу на неї наклеюємо голубу стрічку

Тим часом готуємо напис. Для цього на папері ватману я роздрукувала напис "Autumn" різних кольорів і розмірів, щоб потім вибрати той, який мені підійде:

В результаті зупинилася на написі середнього розміру і вирізала його у двох екземплярах:

З набору штампів я вибрала напис "Happy day", але вирішила його розділити. Першу частину "Happy" виштампувала на кольоровому папері над голубою стрічкою:


Другу частину виштампувала під написом прямо на тегу:


Після цього приклеїла кольоровий папір зі стрічкою на основу листівки за допомогою об'ємного двостороннього скотчу:



Тег приклеїна на стрічку з правої сторони також об'ємним скотчем, але склала його вдвоє, шоб він виглядав об'ємнішим:


Накінець настав час вирізати листочки:


Так як на кольоровому папері напис виштампувався не дуже акуратно, я вирішила трохи закрити її зліва маленькими листочками. 

Справа я вибрала листочки лише яскравих кольорів, мені так більше сподобалось:


Отвір на тегові я закрила блакитною перлинкою, а також зліва і справа ще прикрасила рідкими білими перлинками:

Ось що вийшло в результаті:



Сподіваюсь, мій запис для вас був цікавим та корисним.

А ще хочу з ним прийняти участь у наступному конкурсі від Spellbinders №6

Дуже дякую всім за увагу!



7 комментариев:

  1. Чудова листівочка, дякую за участь у завданні Spellbinders в Україні!

    ОтветитьУдалить
  2. Гарна листівка! По справжньому осіння! Дякую за участь в завданні від Spellbinders в Україні!

    ОтветитьУдалить
  3. Так яскраво, сонячно і гармонійно! Дякуємо за участь в завданні Spellbinders в Україні!

    ОтветитьУдалить
  4. Чудова листівка та МК! Дякуємо від команди Spellbinders в Україні!

    ОтветитьУдалить